Nuffnang

Monday 3 September 2012

Lebaran 2012 Part - 2

Salam

Entry raya adalah entry bergambar semata-mata. Sila jamu mata anda semua.

Gambar ini adalah pada hari raya ke 2. Kembar 3 aku yang sakan beraya. Gigih ok aku carik baju sama. Hahaha. Aku kan over bhahah. Tak ada jenama pun ada aku kesah yang penting cantik dan ada saiz untuk budak kenit tu terus aku sambar. Suka tengok anak pakai cantik-cantik. Rasa puas. Sekali lagi aku kan ibu yang over. ^_^

Masa ni beraya kat Batu Pahat rumah mak cik En Faizal dan seterusnya belah family aku.

Sekarang ni aku malam je memang tak lekat kat umah asik beraya je. Minggu depan En Faizal dah keje malam jawabnya aku adalah penghuni rumah yang setia. -_-

Entry bersambung.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...