Nuffnang

Saturday 31 March 2012

bosan arr jom teman aku borak...

malam ni barula aku dapat nak On9 sekejap...anak3 ayah diorang tolong tengok-tengokkan jap...aku macam letih dan stress. Biasala rutin hidup memang tak boleh nak elak cuma cara macamana nak tangani je. 

Ok anak-anak dah nak tido, Aqil dah tidur dulu. Lega. En Faizal ko tidurkan dia. Dia memang terer bab tidurkan anak..heheheh aku pun kalah...dia lagi terer...ok tabikk spring sekarang...

Petang tadi aku pergi umah member satu opis yang buat birthday party anak sulong dia. So bangun je pagi aku lelaju settlekan keje umah bagi clear semua. Leganya pale otak aku bila dah siap lipat kain benda yang paling aku malas nak buat. uwaaaaaaaa. Sok ada lagi nak kene lipat. Esok lain cerita. ngeeee..

Lepas pergi majlis tu aku pergi la uruskan hal-hal sikit orter baju, beli sluar slack tu pun kaki aku macam nak tercabut. oh citer pasal kaki baru teringat malam tadi masa aku tengah tengah tidur kaki aku kene "simpul biawak". tau x?? ala aku rasa semua orang pernah kenakan? yang tetiba urat betis ko kejung pastu ibu jari ko macam terbengkok tu. perghh sakit giler.. tetiba tengah tidur aku tegak terus duduk pastu mulut bising-bising kejut En Faizal ko suh tegakkan ibu jari aku. Aku ingat masa ngandung je kene tak ngandung pun kene jugak.hishhh. dah pepagi aku jalan dengkut-dengkut. >_<

Sok pagi nak buat bekpes apa ek? buat jemput-jemput sedap tak ek? esok plan nak pergi Mydin nak beli barang dapur sikit..kene catu-catu sikit sebab bulan ni macam dah terover budget pulak, adoiiii...rileks jangan panik...fuhh fuhh tarik napas.ok lupakan. ^_^

Minggu ni nak balik umah mak tapi banyak benda pulak nak kene settle. Rindu kat mak. ermmm. minggu depan pun maybe tak dapat balik jugak sebab cousin En Faizal ko kawen. Minggu depannya cousin aku lak kawen. padat okeh. memang musim orang kawen ek? Skang ni memang tak payah tunggu cuti sekolah ada je orang kawen. Dulu masa aku mesti nak carik time cuti sekolah biar semua sedara mara datang. Masa aku satu tempat sekali 6 pasangan kawen. fuhhh...membebel orang nak kasik duit salam keruk....hahahahaha...sekarang dah tak kisah dahh kot ek...asal selamat semuanya sudah orang nak datang ke tak nak datang tu belakang cerita. Zaman dah banyak berubah. ermmm

Perut aku macam lapar la pulak malam-malam. hishh mengada-ngada. Ok la nak buat susu dulu la..mata aku pun dah ngantuk ni..see ya.

Piece ~(^_^)v





P/s : Semua masalah ada jalan penyelesaiannya. Insyaallah.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...