Nuffnang

Tuesday 6 March 2012

My sweet birthday -Part 1

Tak agak-agak nak part 1 part tu bagai. Sebenarnya bulan ni ialah birthday aku dan opis aku setiap bulan memang ada buat bacaan yasin & Tahlil dan tahun ni staf-staf yang menyambut ulang tahun kelahiran pada bulan tersebut akan diraikan. Kiranya tahun ni aku potong kek 2 kali la ye. ^_^v

Ok nak cepat-cepat updet entry ni sebab berokban aku ni kejap mati kejap hidup. Tensii aku. =.=

Muka aku yang sebenarnya malu-malu kucing nak potong kek depan reramai orang. Selalu ngan anak3 ngan En Faizal je. ('',) I kan pemalussss....

  Piece, besday Girl ngeeeeeee....Sila sedar diri sekarang yang awak tu tetap comeiii...muahahahhaha...*fitammmm*



Nasib baik ade member nak potong kek sekali. :) Bos tak nak potong sebab dia kata dulukan wanita yang lemah. tenkiu bos. ^_^v


Bergambar sebelum potong kek gojes yang sedap tu. Nyummmyyyy. Nanti besday sebenar nak beli kek yang sama macam tu jugakkkk. 

 Kek coklat indulgence dari Secret Recipe.



Piece ~(^_^)v




P/s : Kompom kene pergi Kursus seminggu minggu depan kat Port Dickson. Tak jumpa my baby doll aku  yang 3 orang tu. uwaaaaaaaaaaa.demam.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...