Nuffnang

Monday 12 March 2012

Kursus..

Hai..aku tengah rushing siapkan segala kerja-kerja opis sebelum aku pergi kursus pada 14/3/12 hingga 20/3/12. Seminggu ko...adoiiyaiii mesti aku homesick nanti...uwaaaa...manyak lindu sama itu budak-budak tiga olang itu. Sob..sob...

Bila terkenang nak tinggalkan diorang tu berdebar jantung aku. Sebelum ni aku memang tak pernah berpisah dengan anak-anak dalam tempoh yang lama sebab tu aku agak tak keruan sikit ni. =_='

Barang-barang pun aku tak kemas satu apa lagi nampak sangat tak excited nak pergi kan???

Aku harap semuanya berjalan dengan lancar. dah plan nak hantar anak3 kat umah mak tapi tak tau bila nak hantar sebab En Faizal tak kasik hantar awal-awal sebab kesian mak aku nanti dia tak terkawal jaga budak3 tu. Aku tak berapa risau sebab adik aku leh tolong jaga jugak. -_-'

Aqil tu dah la manja dengan aku asik nak duduk bawah ketiak. Aku tak dapat bayangkan la aku tinggal dia seminggu ni. Hopefully dia tak apa-apa sebab ayah dia ada. Ntah-ntah aku yang tergolek demam rindukan dia. ('',)

Aiman & Ilman aku tak risau sangat sebab diorang dah besar paling-paling pun diorang akan tanya aku pergi mana. uwaaaaa..


Ibu mesti rindukan 3 stooges ni. uwaaaaaaaa.











P/s : Tak ada mood. :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...