Nuffnang

Friday 9 March 2012

My Vivet pakai kasut baru

Heeee...omel je sebut Vivet (Viva Elite) tu..kesayangan aku tu sangat berjasa pada aku bawak aku pergi keje hari-hari, pergi jalan-jalan. Umur dia dah 3 tahun dah. cepat je tua. (^_^)

Sebulan lepas En Faizal ko buat kejutan kat aku. Auwwww. nak tampar je rasa sebab terharu sangat-sangat. ('',)

Bulan lepas servis vivet ni buat major servis so aku tak bawak kete pergi keje. Balik tu En Faizal jemput macam biasa aku ni kan gelabah jalan laju-laju masuk kete tak perasan apa-apa. =_=

Singgah Mydin nak beli barang dapur parking sebelah Viva jugak tapi Viva tu dah tukar sportrim. 

En Faizal : LAwa tak Sportrim kete viva sebelah ni???
Aku : Cantik, lawa kan??bila la ayang nak dapat macam ni...
En Faizal : Ye ke cantik?? Yang ni lagi cantik kot....(sambil tunjuk kat tayar kete aku tu)
Aku : Waaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh......lawanya Yang....ayang beli ke??? terima kasih...(aku nak peluk ketat-ketat comolot tapi malu sebab kat depan Mydin kang tak pasal-pasal masuk Metro)...ngeeeeeeeee..
En Faizal : Ye la, tak kan amik orang punya pulak..muka sengih-sengih cam kerang dah expired.
Aku : Ayang suka sangat!!!!!!!!!.....

Aku sangat terharu dia buat kejutan camtu sebab dia bukan jenis manusia yang romantik so aku terkejut beruk juga la. Sweeeeet jugak laki aku ni. Patut aku sayang sangat dengan dia. muhaaaaaaaaa..\(^_^)/

Muka aku berseri-seri sepanjang malam sebab kejutan tu. kalau tak balik keje muka aku macam sadin cap ayam tu  tak bersemangat langsung sebab penat. T_____T

Lepas basuh. En Faizal yang selalu basuh. Aku??? tak pernah...ngeeee nanti kalau tangan aku meletup-meletup kene sabun caner??..caner???...Aku memang tak pernah basuh kete sendiri. Itu adalah kenyataan. -_-



Memang selama ni mulut aku selalu asik cakap nak tukar sportrim baru. Sekarang dah termakbul. yeeeeeeeehaaa. TQ Darling. I love u sooo much!!!...muahhh.muahhh..

Piece ~(^_^)v








P/s : Aku berdebar tunggu panggilan dari En Faizal ni pasal sesuatu. Harap-harapnya segalanya di permudahkan oleh Allah. Amin.

6 comments:

  1. phewittt~!macho la sport rim tuh~

    ReplyDelete
  2. wahhh...baik ati en Faizal tu yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang-kadang je..selalu bila mintak dia mals layan..ekekekke

      Delete
  3. wow...mengancam seyyyy...susi,ko ckp kat en faizal ko,x nak belanje kwn ko gak ke?aku nak sport rim 40 lidi..wakakakaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa2 je la za...40 lidi???? aku xmampu....hahahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...