Nuffnang

Tuesday 13 March 2012

berehat seminggu...

Selamat petang, aku kat umah ni aku amik 1/2 day petang konon-kononnya nak kemas baju nak pegi kursus esok...hampeh dah nak dekat kul 5pm aku masih tercegat kat depan lappy. ('',)

Aku sebenarnya ngeri memikirkan apa yang berlaku sepanjang seminggu aku kursus nanti. Mesti balik nanti aku jadik tough kan??? lengan ketul-ketul muka macam orang afrika badan kurus. Oh perut aku dah seram-seram sejuk ni. =_=

Macam-macam dah aku dengar pasal kursus ni yang mana dah pegi tu. aku telan liur je dengar.

Aku harap semuanya berjalan dengan lancar, anak3 aku ok-ok je.

Ok nak umumkan SUSIE PUNYA CITER akan berehat selama seminggu sempena tuan punya tanah ni nak berjuang. adooiiyai
Harap reader blog aku ni terus membaca & menyokong blog aku ni. Insyaallah sekembalinya aku dari berkursus aku akan berblog seperti biasa. 

Aku sangat-sangat hargai sokongan dari korang semua. Peluk ketat sayang uollsss.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...