Nuffnang

Tuesday 17 January 2012

Birthday Aqil setahun

Hari Sabtu 14/01/2012 adalah hari jadi Aqil yang pertama. Aku cam tak percaya je dia dah setahun rasa baru je aku teran-teran jerit-jerit nak kuar kan dia. Mencabar ok. Macam nak mati. Berbaloi sebab sekali kuar comel cam aku. muahahahahha. *lempang sekali*

Aku seperti biasa la tak ade la nak sambut meriah-meriah bagai memadai potong kek makan satu family dah cukup menggembirakan kami semua. Aku bersederhana. Tapi kami sangat menghargai setiap tarikh penting dalam kehidupan kami. Syukur. Walaupun sederhana tapi amat bermakna.

Pada usia setahun ni Aqil memang tak tau apa tu birthday, kek, sambut-sambut bagai tiup-tiup lilin tapi yang sangat teruja ialah Aiman & Ilman. 

Dialog Aiman dengan Ayah :

Aiman : Ayah Aqil kan kecik lagi kan dia tak boleh tiup lilin kan?
Ayah : Ye la.
Aiman : Takpe tak pe abang boleh tiupkan kan ayah??
Ayah : ishhkkk mana boleh.. Aqil punya la.
Aiman : Boleh la Aqil kecik lagi.


Birthday boy yang comot. Badan Aqil agak kurus lepas dia kuar hospital aritu nak tau kenapa klik [SINI].

Muka dia comot tu aku tak cerita lagi ek sebab apa. Ok nanti aku cerita. Macam-macam cerita kan??

 Aku komfius birthday sape ni...heheheh Aiman sambut birthday 5 kali setahun sebabnya semua kek org punya dia nak tiup. Ok dia dah tempah kek birthday dia nanti nak kek Angry Bird. Demand ok. Ok tu lambat lagi bulan Mei nanti. Ikut turn ye bang sebelum tu ibu dulu...hahahahaha

 Abang-abang yang teruja nampak kek. Kek Aqil kecik je sebab orangnya kecik. ekekekee. 

  Balik hantar mak singgah Sds beli kek. Yang tinggal kek ni je. belasah la. Ade rezeki beli lain pulak.

 Ok ayah wakil untuk Aqil tiupkan lilin tu. Belum sempat tiup dah mati sebab sebelah tu ade 2 mulut lagi yang tolong tiupkan...wakakakakaka

 My kecintaan hati. Sayang Dunia Akhirat. Dah besar-besar rupanya anak3 aku ni.

 Gambar ni menunjukkan Aiman yang gila kuasa. hehehehehhe. Ok la bagi can tiup lilin tu.

 Kesayangan hamba.

 Aqil dengan nenek.

Aiman, Ilman dengan Ucu (adik aku yang bongsu)

P/s : Tadi Aqil cucuk setahun En Faizal ko hantar. Eh dah lama rasanya tak hantar anak pegi klinik sebab dah bagi tugas tu kat En Faizal.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...