Nuffnang

Saturday 30 March 2013

playing time!!

Salam

Cuti sekolah ni aku tak jenjalan pun sebab En Faizal keje. Aku cuti Isnin Selasa aritu pun pergi umah adik aku kat Kluang pastu balik rumah mak. Cuti terasa sekejap je pejam celik dah nak naik sekolah. Mula balikla ke'busy'an aku nanti...

Aritu balik rumah mak jenjanlan kat Kota Tinggi. Saje je nak pusing2 sebab dah lama sangat tak pergi Kota Tinggi tu. Kedai jual kain memang buat aku geram tapi aku skang ni berminat dengan dress atau jubah je. Senang pakai sarung je. Survey2 gak dengan mak aritu tapi yelakan mahal dia sama je dengan kat bandar ni. Nyampah. tawar2 pun tak dapat. :(

Masa aku pergi jalan2 dengan mak tu En Faizal tolong jagakan budak3 tu main kat playgound. Patutla aku tengok seluar nganbaju diorang kemain kotor lagi...balik baru tunjuk amik gambar budak2 ni main.

kemain suka lagi kenit ni. maklumla jarang main kat playgound.

Muka gembira tahap bigmac..:)

Amboi kemain laju lagi Aiman tolak adik dia..kalau aku ada tu memang aku dah terjerit2 dah..

Ilman :)

Aiman :)

Seluar dah berkeladak masa ni..

Ko tengok Aqil sampai nak terbongkang di buai Aiman...Kepala terus takde..kus semangat!!

Buat apa la tu..

Ilman yang tak ada perasaan..tak tau samada dia takut ke berani..konfius..

Rambut sampai terselak2 nampak dahi jendul...macam aku!!kah

Tu je nak lapor...tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...