Nuffnang

Wednesday 27 March 2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME... :)

Salam

Aku ni dah puas cuti 2 hari pastu naik keje dah lemau. Hamboii hover ko ek...ermmm.. Arini 27 Mac 2013 adalah hari lahir aku yang ke 31 thn. Rasa macam tak ada rasa apa2...hahahah...nombor je kot yang meningkat aku tetap gitu jugak tak tinggi2 pun...hihihi..ok tak lawak.. -_- 

Penangan nak sambut birthday skang pada aku dah tak macam dulu kene beli kek nak hadiah ke nak makan2 besar bagai tapi skang ni rasa macam biasa2 je. Biasa En Faizal la yang beli kek..ehh tak kan aku kot yang kene beli sendiri!!..mihmihmih...

Rakan2 FB dan Instag yang wish birthday aku tu aku ucapkan ribuan terima kasih atas ucapan dan doa kalian2 semua. Semoga kita semua dirahmati oleh Allah. Ucapan2 tu buat aku rasa amat2 dihargai dan diingati serta disayangi...ecewahhh.. Seronok ramai kawan kat alam maya ni kan?? 

arini saya genap 31 thn..happy birthday to me... sgt bahagia meniti usia dikelilingi org2 tersayang..anak3 yg semakin membesar dan berharap kehidupan yg lebih baik dimasa akan datang dan semoga tidak mudah lupa siapa aku 31 thn yg dulu...amin... ♥♡♥♡

Petang ni En Faizal kata nak belikan kek. Yela ikut jela..skang ni aku rasa nak makan nasik je sebab lapo..wakakakak..okla umur 31 ni aku rasa biasa2 je tak banyak beza dengan umur2 sebelum ni sebab busy membesarkan anak dan bekerja membuatkan masa berlalu begitu pantas..rasa baru je sambut birthday yang ke 30 thn aritu..kehkehkeh.. 

Apa2 pun dengan meningkatnya umur ni aku harapkan kehidupan yang lebih baik dan semoga aku menjadi seorang yang sentiasa bersyukur dengan apa yang aku kecapi dan perolehi. Anak3 yang membesar depan mata sudah cukup buat aku bahagia.

"Happy Birthday to me, Susie"

(^_^)v piece

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...