Nuffnang

Saturday 23 March 2013

LEGOLAND MALAYSIA - PART 2

 Salam,

Sambungan cerita pergi Legoland aritu. Gambar ni kitorang ambik masa nak tgk wayang 4D tu. Aku ingatkan freeeeiee rupanya kene bayo..hampeh cara suruh ambik gambo tu siap tarik2 aku beriya2 suruh bergambo gayanya macam freee je. Rupanya kalau nak kene collect masa dekat pintu masuk nnt ada satu kedai tu memang produce gambo je. 

Aku ambik pakej paling murah ok. sekeping RM35. gila mahal!!. aku tgk banyak gambo kami yang lawa tak akan aku nak amik sekeping je. Adoiiila..saje je nak kopakkan aku hujung2 bulan ni tau. Budak cashier tu cakap kalau ambik 3 keping dapat murah RM70. 

Malas aku nak pening2 kepala kang balik umah menyesal tak sudah makanya aku ambik 3 keping terus. *Nangessss*

Jadikla nak buat kenangan kami anak beranak. Bukan boleh pergi selalu pun. Tiket kalau soploh hengget aku singgah hari2. Ni skang nak buat annual pas pun sorang dewasa RM350 kanak2 RM250+. Ko kira je la sendiri. *Lapairmata*

Pastu gambo ni ko boleh download kat laman web dia. Berbaloi la mahal kan..pasni nak hantar buat frame pulak tapi ntah bila aku pn tak tau... -_-


Masa ni comel je Ilman buat 'L' mean Legoland. Aiman & Aqil xdak prasaan...huh

say cheese..eh aku je senyum kemain lebar..ermmm..

Ni aku comel....kahkah....muntah hijo...
Ok ada lagi gambar2 replika logo yang buat bangunan2 tu banyak giler nnt aku masukkan ek. Aku nak tido mata aku dah bersengkang ni dah pukul 1.45am. Record ok aku tido lambat gini biasa pukul 9.00pm dah belayar.

bersambung.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...