Nuffnang

Monday 30 July 2012

Besday En Faizal

Salam,

Happy monday blues yang keje arini...hahahah aku tak keje arini sebab nak cat rumah. Yela tu..aku tolong..tolong tengok je. Hahaha..tolong komen aku expert.

Aku nak bagitau harini birthday En Faizal yang ke 33 tahun. Malam tadi aku tertidur awal sebab pening kepala. Pagi tadi baru wish.

Ingatkan anak-anak dan suruh diorang wish sebelum pergi sekolah. Hug n kisses. ^_^

Untuk En Faizal :

Selamat ulangtahun yang ke 33 tahun. Ayang & anak-anak doakan semoga pada usia baru ni lebih banyak kemajuan dan dikurniakan rezeki yang berlipat kali ganda. Ayang dan anak-anak selalu menyokong dari belakang.

We love u very much- hug & kisses.

Okla En Faizal dah angkat tangga ni nak start cat rumah. Kita tengok apa jadi.

Piece ^_^v

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...