Nuffnang

Wednesday 25 July 2012

aqil injection

Salam,

Selamat pagi. Sekejap je dah 5 hari kita berpuasa ek. Alhamdulillah. Pasni tup-tup sok raya memang masa berlalu dengan pantas aku pulak banyak lagi perkara nak settle. Harap- harap semuanya berjalan dengan lancar. Amin

Arini aqil cucuk setahun setengah. Patutnya minggu lepas tapi sebab dia demam postpone arini.

Pagi tadi En Faizal balik keje awal so aku suruh dia je hantar aqil cucuk. Plan nak hantar aqil pergi taska dulu nnt pukul 10am ke baru amik dia pergi klinik.

Bila dia dah tau apak dia kat umah siap main basikal lambai-lambai aku budget dia nak duduk umah dengan ayah.hahaha. Sekali aku masukkan dalam kereta dia pusing badan dia 360° siap melentik-lentik lagi mengamuk tak nak ikut aku.

En Faizal ko la mengada offer nak duduk umah dengan ayah tak??.hah amik ko ko ingat dia tak paham apa kita cakap. Dia lagi cekap ko tau..bukan salah aku hahhhh jagala dia kompom En Faizal ko tak boleh tido sebab dia keje malam. Ngeeee..

Aku naik kereta lambai-lambai dia selamba je muka dia. Ok bye. Senang mak ko.

P/s : Updet blog pakai phone ni kalau masukkan gambar memang gambar tu kat atas je ek??taj boleh adjust ke ek?? Tak paham tul aku la. Ala tak kisahla asalkan aku leh updet blog selalu dah syukur dah.

Piece ^_^v

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...