Nuffnang

Wednesday 1 August 2012

excited raya..

Salam

Busy la pagi ni tapi dah settle a half. Sebenarnya nak cerita pasal persiapan raya ni. Aritu kan ada updet pasal nak cat umah kan. Ermm dah siap cat dah pun. Aku pilih kaler grey. Tukar selera tahun ni. Sebenarnya En Faizal ko yang beriya. Aku follow je.

Lepas siap cat tu dia kata nak pasang langsir siap-siap. Memula aku tak nak tapi sebab dia kata biar penat sekali pasni bila lagi. Ok!ok!

Ok dah siap cat dan pasang langsir raya. Lepas ni tinggal buat persiapan yang lain pulak. Baju-baju budak tinggal sikit- sikit je lagi. Aqil punya paling belum beli.bhahah susah-susah sangat aku sarung je baju abang-abang dia.hahaha.

Maybe minggu depan baru shopping baju budak kot. Baju kurung dan melayu dah siap minggu depan nak amik dah.

Baju En Faizal aritu nyaris-nyaris tak ada orang nak jahit. Dermmm. Dia kata takpela pakai lepas- lepas raya je. Hello lepas raya baik pakai tahun depan je. Huh. Aku dah pesan suruh hantar awal tapi asik busy je memanjang. Nantila.nantila.

Seb baik ada auntie yang biasa aku hantar baju tu sudi nak jahitkan tu pun aku merayu- rayu kat dia. Akhirnya dia termakan pujuk rayu aku. Handal kan aku. Pasni tahun depan buat lagi ek.geram aku.

Tahun ni aku rasa macam banyak prepare tuk rumah pulak. Buat sikit-sikit last-last semua buat.hahhah. Takpe tahun depan aku buang-buang habuk je takpayah beli apa-apa dah.

Sedar tak sedar dah hari ke 11 kita berpuasa. Alhamdulillah Aiman tak buang puasa lagi. Moga-moga penuh la. Amin.

Okla nak sambung buat keje. Drawing ni buat aku loya. Bye

Piece ^_^v

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...