Nuffnang

Monday 23 July 2012

Selamat Berpuasa..


Salam

Salam ramadhan 1433 hijrah tak lambat lagi kot nak wish sebab aku tak sempat nak updet blog. Memang busy sejak 2 3 hari ni.

Sebenarnya baru jumpa application nak updet blog for android. Seronoknya aku boleh updet pakai henpon je. Tak payah susah-susah nak bentang lappy pastu kene terkam dengan aqil.hishh tension. Tu la salah satu sebab aku jarang updet blog. Ok pasni kalau application ni ok Insyaallah kerapla aku updet blog tanpa gambar.bhahaha.

Ada tak application yang boleh masuk gambar sekali?? Kalau ada kongsi-kongsi dengan aku ye.
Alhamdulillah harini hari ketiga Aiman Fikry berpuasa. Masa umur dia 5 tahun dia buang puasa 5 hari je. Tahun ni harap- harap dia dapat berpuasa penuh.Dia baru berumur 6 tahun so aku bukan nak paksa sangat just for train saja. 

Sahur aku akan pastikan aiman makan secukupnya ofcos aku suap dia sampai dia geleng tak nak. Pastu sebotol susu. Minum air masak banyak-banyak. Insyaallah ok.

Petang ni dah pening pikir nak buka puasa apa. Aku tak fikir aku nak makan apa tapi aku fikir aiman nak makan apa.hurmmm

Ok la bazar jumpa aku petang ni..dada

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...