Nuffnang

Monday 2 July 2012

Result Exam Aiman

salam,

Mari kita updet blog sepantas kilat...hahahahah...minggu lepas aku hari sabtu amik report card Aiman untuk peperiksaan setengah tahun. Alhamdulillah keputusan dia memberangsangkan. ^_^

 *muka ghairah nak amik result*

Cikgu Aiman cakap Aiman kadang tak fokus kat dalam kelas tapi dia boleh catch up. So far dia boleh buat la. Ok. aku boleh terima sebab kalau aku yang ajar dia kat rumah memang suara aku jadik suara harimau mengaummmm soploh kilometer leh dengar. Aku memang tak sabar kalau ajar Aiman. Jap-jap nanti dia nak minum, kang jeling tv, jap lagi nak kencing. Hadoiiiii hangin aku. Last-last aku hantar dia ke kelas tusyen kat Smart Reader. Cikgu tusyen cakap Aiman ok bagus nampak la perkembangan dia pastu cikgu Aiman kata tulisan dia sangat cantik. Kembang hidung mak ko patploh sentimeter. (^_^)

 *Result exam Aiman pertengahan tahun*

Alhamdulillah aku kene kerja keras lagi untuk dia terus cemerlang dan tak ketinggalan. banyakkan doa dan usaha Insyaallah. 

Sekarang ni setiap pagi on the way nak pergi school aku akan suruh dia congak matematik. Aku soal dia jawab seberapa pantas selagi tak sampai school selagi tu aku soal dia menggigil-gigil dia jawab.bhahahaha.

Semoga anak Ibu berjaya hidup di dunia dan Akhirat. Aminnn 


Piece ~(^_^)v






4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...