Nuffnang

Tuesday 24 July 2012

sembang-sembang

Salam, 

Selamat pagi. Pagi ni aku macam lemau je sebabnya nak bangun pagi sahur tadi tetiba leher aku tak boleh toleh.adoiii...sakitnya sampai pening kepala. Salah bantal agaknya. Sekarang ni kat opis pun mata aku ni bukak tak bukak je. Mujur aku cuti puasa terus aku telan panadol pagi tadi lega sikit pening kepala cuma leher ni je masih sakit. Ermmm. 

Alhamdulillah Aiman masih berpuasa. Semalam tengok dia ok je. Langsung tak melepek pun. Lega aku. 

Ibu: Abang bagitau teacher pra sayang tak abang puasa arini? 
Aiman: bagitau. Abang bagitau abang puasa arini tak boleh makan siang malam je boleh makan. 
Ibu: ye ke? Bistu teacher cakap apa? 
Aiman: teacher cakap "oooooo". Teacher kasik koko crunch suruh makan malam

Balik sekolah semalam Aiman pegang koko crunch tu langsung tak beri adik-adik dia usik langsung peluk je. Ala kesiannya aku tengok. Pagi tadi tanya dia nak buka apa arini dia request nak makan nasik lemak ngan ayam goreng. Aduhh mana aku nak carik ni.kang beli kat bazar takut tak sedap pulak.ermm. Nak tunggu aku masak nasik lemak sendiri jawabnya sahur la baru makan.bahahahh. 

Semalam pun aku pergi bazar beli lauk nasik masak kat umah masyaallah ikan 2 ketul rm6. Mahal okehh!!. Lepas tu konon nak buat sahur la lauk tu tengok- tengok dah berbuih. Benci!!! malas dah aku nak pergi bazar lagi. Kalau pergi pun belikan bubur aqil je. Memang aku kena masakla baru puas hati tak kisahla lauk campak- campak je janji sedap. 

 En Faizal dengar aku nak masak je senyum lebar jimat kata dia. Ermm ye la.. Aku ni kalau nak masak semangat tu kena seru dulu baru datang!! Kalau 'M' aku tu kebal makanya aku tapau je " bang sup daging 2 orang makan!!". -_- 

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...