Nuffnang

Monday 8 October 2012

survey

salam

Aku tengah tengok katun tu dah pasti. Sekejap lagi aku mesti dah ngantuk tak sempat tengok adam & hawa aku dah pengsan. selalu camtu tengok yang record je selalu tertinggal. T______T

Jomla sembang.

Sekejap je dah nak akhir tahun 2012. Masa berlalu dengan pantas kan?? Biasanya akhir tahun aku dah start nak survey harga taska.

ok tahun ni harga taska dah naik. Aku ingat barang runcit je naik rupanya taska pun nak up jugak!!

Tadi aku bersms dengan teacher taska anak-anak aku tanya la bayaran untuk tahun depan berapa. Aku juga ada tanya kat Smart Reader sebab tahun depan aku nak hantar Ilman blajar kat sana biar jadik orang sikit.

Dekat taska sekarang ni aku rasa dia lebih kepada penjagaan tapi pembelajaran anak-anak aku cannot go. Belajar benda lain adalah kang balik muka calar balar mata lebam bila aku tanya kenapa lek je dia jawab gaduh!! sekolah seni pertahankan diri ke apa!!?

Aiman tahun depan dah darjah 1. So dia dah sekolah agama juga. Mungkin transit kat taska sekarang. Ntahla aku tengah compare harga dengan Smart Reader ni mana yang ok. tengok keadaan dan kewangan.

Aqil tahun depan 2 tahun. So aku budget bayaran dia reduce sikit dari sekarang kan..tapi meleset sebab harga taska dah naik tahun depan still harga bayi juga. oh haruskah!!

Anak ramai so aku kene pandai arrange duit so aku kene berkira-kira mana yang ok. Aku memang fussy tak nafikan itu. -_-

Lepas dah tau harga semua barula singsing lengan bincang dengan En Faizal mana nak pilih. Ko nak suruh En Faizal tanya semua ni mimpi ok dia kan pemalu tak bertempat. menyampah!!

Terasa nak buat part time je la. Tapi aku nak buat apa??bibik ke???

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...