Nuffnang

Tuesday 30 October 2012

Iklan : Jemput Tengok Ye..^_^

salam

Aritu aku ada bagitau yang aku nak buat satu misi. Misinya ialah aku buka satu akaun FB untuk untuk menjual produk-produk kesihatan dan yang pentingnya aku menawarkan perkhidmatan dropship.

 facebook aku ialah :




 'anda boleh fren aku kat FB aku tu'


Dropship ialah Aku promote produk mereka dan carik customer dan aku mendapat sedikit komisyen daripada mereka. Paham tak? Dropship aku suka sebab tak payah kene pos2 barang bagai. Aku kan busy so dengan cara ini aku leh gak cari duit poket sampingan. 

Ok aku nak mengwar2kan bahawa aku menerima perkhidmatan dropship kepada mereka-mereka yang mahu menjual produk kesihatan, kecantikan mahupun pakaian sangat dialu-alukan.

Dengan syarat DROPSHIP SAHAJA. 

Berminat boleh hubungi aku melalui sms/whatsup. 019-7929264 
atau email alluring_b@yahoo.com
Aku bantu Korang ofcos aku juga dapat duit sampingan.





p/s : Sekarang aku jual Vitamin C Organik. Ok sebab aku pun makan vit c tu. & aku jual susu ALSDII. Berminat boleh kunjungi fb aku tu ye.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...