Nuffnang

Wednesday 17 October 2012

Rutin

salam

Santaila sangat aku kan ni baru je dapat baring pas solat leh sapu2 masker kat muka dan updet blog adalah sesuatu yang menggembirakan.hahaha.Aku kan selalu nak cek jerawat kat muka pun tak sempat. T_______T

Rutin aku setiap hari ofcos kejala kan 8am -515pm. Biasa aku punctual balik sebab aku bukan ada bibik nak suruh buat semua keje rumah kasik makan anak-anak. Aku akan pastikan semua keje opis akan aku settlekan pada hari tu jugak dan aku boleh balim awal. Aku jenis tak suka keje bertangguh. Pening pale. =_=

Balik terus rushing amik budak kat taska before 630pm. Biasa aku tak pernah lambat la. Aku kan minah rempit. Eh! Lepas kutip semua anak pastu pikir plak nak makan apa ek dinner nnt???

Seriusly aku memang jarak masak except weekendla aku akan masak. Kalau aku tak masak jugak baik dulu aku tak payah bazirkan duit buat kabinet dapur kan?? tak payah masak hari-hari alasan dapur gas tak de. kahkahkahkah. Kene sekeh aku ngan En Faizal nanti. -_-

Adala jugak kengkadang tu aku mimpi nak masak. Kemain beriya masak pastu nasik 1 pot pun tak habis. caner tu?lebih baik aku beli je kan. En Faizal pun tak kisah sebab dia selalu malam nak makan ringan-ringan je. Budak- budak ni tak membesar lagi kot tu sebab tak pemakan. #ayat nak sedapkan hati#

Tadi budak-budak ni main menan kat bilik belakang. Kemain bersepah lagi. Migrain aku tengok. Aku kan tak boleh tengok sepah-sepah ni nnt terus jadik hantu. Pastu menan kecik-kecik tu aku terpijak plak memang jawabnya ke tong sampah la. Sakit terpijak menan ni macam rasa ko nak sepak2 dinding sebab geram!!!!

Sebelum anak-anak tido make sure diorang dah makan dan susu pastu makan minyak ikan. Ok maksudnya keje aku selesai hari tu.

Ramai yang tanya aku anak ramai oastu kekecik plak tu caner aku handle? Aku jawab senang je jaga jela pastu jangan anggap beban pulak. Agak-agak ko nak mengamuk ko mengamukla sebab semua tu memang ko perlukan. hahahha. Insyaallah aku dapat handle semuanya dengan baik. Tipula kalau aku kata tak penat tak sakit badan. So far aku tak janggal dan tak kekok jaga anak ramai.

Aku tak kisah kalau anak aku ramai. Lebih membahagiakan. ^_^ Insyaallah ada perancangan nak buat adik untuk Aqil. hahaha tapi ntah bila sebab sekarang aku tak sedia lagi. Bagila can aku kurus lama sikit ek. lalallaala

Setiap orang mesti pernah stress. Aku selalu stress tapi ko boleh control kot stress tu. Orang yang tak pernah stress aku rasa tak normal kot.

Ok aku stress sekarang ni sebab tv ni asik katun doplohpat jam. Aku stress sebab tak dapat tengok Adam hawa tu. Dah banyak episod aku tertinggal. Apsal la citer ni start lambat sangat. huh. Aku selalu tunggu sambil baring kat sofa tup2 sedar2 dah subuh. =_=

Ok bye.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...