Nuffnang

Tuesday 9 October 2012

Tudung

Salam

Pagi tadi aku macam eh nak pakai tudung bawal la arini. Tetiba jadik rajin dan bersungguh. Rasa nak tukar mood bawal pagi ni.

Biasanya aku pakai tudung sarung je senang. Tudung bawal ni aku jarang pakai sebab malas. hahaha

Koleksi tudung aku memang banyak ok. Sampai tak terpakai aku tapi sebab tamak haloba beli juga. Macam-macam jenis bawal ada, shawl ada, pashmina ada, ala fareeda ada 8, tudung sarung biasa macam-macam corak satu beg. ok cukup.

Shawl aku pakai ikut mood sebab dia terbelit-belit sikit. Aku pakai bila aku kuar dating dengan En Faizal je. Kalau ada anak-anak lebih lagi aqil maunya shawl aku jadik jerur leher. T______T

Ok la tetiba cerita pasal tudung plak. Aku ada meeting ni jap lagi. Adoii malasnya aku!!!

ok bye!

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...