Nuffnang

Sunday 21 October 2012

Lauk

salam

lauk semalam baru nak updet arini. kahkahkahakah...aku kan jenis suka masak ringkas2 je. Anak2 aku jenis kalau makan memilih. tension aku kalau nampak sayur cam nampak cilipadi. Kalau nampak lada terus tak makan satu hari.

Semalam aku bangun pagi terus masak untuk lunch skali senang. Aku kalau weekend rajin masak. Agak2 tekak aku nak makan aku buat. Last2 aku yang telan sensorang. T_______T

Semalam aku plan pagi tu nak goreng meehoon. Siap pergi kedai beli bahan segala sebab kat kepala otak ni memang yakin ada sebungkus lagi yang belum dimasak. Ok malam tu balik kedai pun tak cek sebab tahap keyakinan aku 200% ada.

Sekali bangun pagi dah terbayang meehoon sedap yang aku masak.hahahah.Tarik kabinet aku tak nampak pun meehoon rupanya memang tak ada stok. Adoiii. stress tapi tak bagitau En Faizal takut kena perli seminggu. huh

Terus siap masak untuk lunch. hambik ko aku masak telur dadar, sardin masak kicap dan ikan tongkol masak kari. Senang masak awal lapar kang tinggal ngap!!!!

Aku ni seminggu sekali masak pun dah pening pale nak masak apa. Agak2 kalau hari2 duduk rumah maunya aku buat list masak lauk sama ulang2. nasiblakan. hahahha

Aku kalau western2 ni aku tak reti sangat walhal masakan ni paling simple n senang. Ntah aku ni dah dasar jawa nasik jugak yang aku nak telan. Western ni kalau Aiman memang kena dengan tekak dia. Aku je malas layan. Aku kalau tak pedas lauk tu mmg tak thrill ok.

Ok sok dah keje aku tak sabar nak buat satu tugasan ni. Hopefully semuanya lancar. Insyaallah. Nantu aku buat entry lain citer pasal ni. Doakan aku ye. ^_^

Ok anak3 semua dah kenyang so aku nak suruh tdo awal sebab sok nak sek.

Ok aku nak solat jap. bye

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...