Nuffnang

Tuesday 8 May 2012

My sisters


Aku adik badik ada 5 orang 4 pompuan sorang lelaki. Memang best ada ramai adik pompuan ni sebab boleh pinjam-pinjam barang diorang..hahahaha...saiz lebih kurang je so bedal je sape-sape punya..^_^

Tapi  mak ngan abah dapat cucu semuanya lelaki 4 orang lelaki. Fuhhhh..bila balik semua memang hiruk pikuk la rumah mak aku tu...siap pesan dengan mak awal-awal kalau kami balik simpan semua barang-barang yang berkaca-kaca ke apa ke. Kalau cucu-cucu dia balik memang langsir mak tu jadik alat senggayut diorang je. 

Minggu lepas balik Aiman pecahkan almari cermin mak. Berdarah kaki dia untung tak kene kepala. geram sungguh memang sesaat pun tak reti diam asik nak berpencak silat je. En Faizal ko lata nak ganti. Call mak " Mak Aiman pecahkan cermin almari mak." Mak jawab " Dah pecah nak buat camner...seb baik tak kene kene kepala"..ermmmm ok..sayang ko cucu dia tu...T________T

Aku anak tiga lelaki adik aku yang tudung coklat tu sorang lelaki...ngeee aku nak usaha carik anak pompuan ni..tapi takut amik risiko...Apa-apa pun semuanya rezeki Allah..apa yang ada kita bersyukur...

Kami susah nak berkumpul sesama sebab masing-masing sibuk kerja kalau dapat pun kebetulan je.Sorang keje opis, sorang keje kedai emas sorang keje kedai tudung..ok komplet...ngeee..

Kalau nak tudung " Yanie ada tudung cantik-cantik tak??" Yanie " semua cantik nak ke??" "simpankan soploh"...hehehhe

kalau nak tau emas " Irah emah bape RM segram??" Irah " RM190" ok bye...tak mampu...-_-


Piece~(^_^)v








 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...