Nuffnang

Friday, 4 November 2011

Sambal udang gohjesss....aummmm..

 Udang sambal request by En Faizal. Udang ni ialah hasil tangkapan En Faizal yang menjadi nelayan tak bertauliah pada hari Rabu lepas....selalu bila balik memancing aku akan bebel2 manja gitewww tp pada hari berkenaan aku senyap saja sebab dah bawak habuan yang leh tutup mulut...ekekkekekek...malam td En faizal makan dengan seleranya hasil air tangan isteri terchentaa..auuuuwwwww.....siap puji lagi..."sedap la ibu masak sambal udang ni kan Ilman??"...kembang kuncup hidung ibu patploh sentimeter....ehheheheh..


Ada la yang aku goreng sikit untuk isi rumah yang kecik2 tu yang tak makan pedas...sekali hadap je ko.....

4 comments:

  1. nak ckit ade bawak bekal ni....hehehehe

    ReplyDelete
  2. nyum..nyum...peberet udang nie,

    ReplyDelete
  3. kekenyalan udg trsbut trut drasai even dpt tgk pic jer..haha..XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...