Nuffnang

Friday 25 November 2011

Alhamdulillah Aiman dapat masuk PRA SEKOLAH...

Dialog sebentar td di antara suami & isteri..

Suami : tahun depan abg kene bayar yuran RM200..
Isteri : Yang, Ayang risau la surat permohonan abg masuk PRA xdapat lagi ni???? (dengan nada panik)
Suami : Dah la.....sebab tu ayang cakap td kene bayar RM200...baru je sampai suratnya td.....
Isteri : Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Apsal x bgtau awal2......Alhamdulillah..senang hati ayang....(nada cam dia sorang ade anak nak masuk PRA)
Suami : Nak bgtau la ni....kelam kabut sangat.....ermmmmmm
Isteri : heheheheheh

Aku kan cam pangai panik sikit..ko kan tau...En Faizal ko dah tak heran okehhhh...anyway aku sangat2 gembira & syukur Aiman di terima masuk PRA SEKOLAH.....bukan apa aku rasa sekolah kerajaan ni pun banyak kelebihannya....lebih banyak facilities yang akan Aiman dapat kat sana sebab kawan aku ade keje kat sekolah kerajaan ni dia bgtau aku okeyyy settle satu masalah skang ni nak pikir 10 masalah lain lak..dermmmm!!!.......Anyway td entry kusut ni entry ade sikit happy dan pale hotak aku pun ade lapang sikit......

p/s : MOOD = SYUKUR



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...