Nuffnang

Friday 25 November 2011

banyak benda nak kene pikir....aku sorang je ke ade masalah???


Penat, Stress, kusut semua ade la semuanya nak kene pikir satu2...itu ini begitu begini...last2...pitammmmm...biasala semua org ade masalah semua orang ade benda yang nak kene pikir...so bukan aku saje yang mengalami nasib sebegini....tul tak???? cuma tahap ketensenan tu lain2 la...yang pastinya semua org ade masalah...org yang tak pernah ade masalah ialah orang Gila yang memang akan masuk surga....

Tapi yang pasti Isnin depan cuti!!!!!!!!! hoooyeeayyyy....sok kawan aku kawen (hadiah pn tak beli lagi!!aku memang fail bab2 hadiah ni) En Faizal plak keje..dia suh aku drive sendiri balik umah mak...aku tak pernah okehhh balik tanpa suami tersayang.....meawwwwww.....pang!!!!!.....tp tengokla besok camner kalau hati aku kental aku balik la ngan anak2 je.....klu tak kental malam ni suh En Faizal ko anto....yeayyyyyy....tp klu aku balik sendiri bawak kete sendiri langkah ko panjang ckit..ye takkk???ekekekekekek (ketawa jahat)

p/s : comel kan gambo budak kat atas tu...cebik2 tampar nak????ermmmmm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...