Nuffnang

Monday 21 November 2011

Mood bekerja ke laut biru....meawwwww...

Arini opis aku agak lengang ramai yang sambung cuti disebabkan esok Johor cuti umum sempena Keputeraan Sultan Johor. Aku nak sambung cuti pun tak de sebab yang munasabah disebabkan en Faizal keje...uwaaaaaaaa...besar bontot duk umah je....lama dah tak bercuti anak banak...takpe satu hari nanti pasti akan ku tuntut jugak...anak3 lama dah tak jenjalan disebabkan apak nya yang keje shift pagi & malam..nasib ko la anak3...lagi kesian kat ibu ko ni....nangis lagi kuat2...

Esok cuti sari lagi nak buat apa ek kat umah??semua keje2 dah siap dah weekend dah settlekan...layan anak3 je la jawabnya....kul 6.45am semua dah bangun...uwaaaaaaaaaa......aku keje ke cuti ni???????Aiman & Ilman dah pandai buat hal semdiri..biasanya diorang ni mengadap katun la dari pagi sampai ke petang...kalau aku nak tgk citer aku sanggup bergaduh sepak2 kaki okehhhh..tu pun klu dapat.....selalunya tak dapat punnn!!!! line tenet plak kat area umah aku ni cam hampeh....kawasan baru kot...redhaaaa.....


Tak de lain teman sejati aku ialah ini je la......gomol2...gaduh2...sepak2...jerit2...tido peluk2.....dia buli aku aku buli dia.....ciomm molottt....muahhhhh

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

My MIMIT....tgk gigi dia fuyyyyooooooo...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...