Nuffnang

Wednesday 16 November 2011

Aqil buat hal...

MOrning guys....arini kat opis aku tinggal aku seketul je kat jabatan ni...yang lain2 semua terlibat dengan perasmian pecah tanah projek JMF...Sultan Johor ade tau..so arini diorang rehearsel la gamaknya....aku tak terlibat hanya jaga opis saja....so suasana kat opis ni tenang lagi damai......phewwwwww...

Malam tadi aku tido terbangun2 sebabnya Aqil asik meragam dari petang tu...bila aku letak kat baby court tu dia melalak cam hape....meraung2 sedih okehhh...aku ni dah tak sempat nak melayan abg2 dia nak makan ke apa...jap2 aku lari ke dapur kemas barang2 taska tadi...kejap2 kang aku lari ke ruang tamu tgk abg2 bertekak pilih channel tv...yang  Aqil ni dah melalak2...cam petir....biasa dia tak cam tu tau..dah la en Faizal ko keje malam...aku nak mandi pun terpikir2 kang klu dia melalak overrr kang termuntah ke hape....adoiiii...sebabkan maghrib dah meruncing aku tinggalkan mandi....cepat2 aku mandi tak leh feeling2 rilek terjerit2 la dia dalam baby court tu..aku dah campak menan sebakul pun dia tak layan jugak...

Sebenarnya dia nak lepas duk luar...tp aku tak percaya sebab dia dah tak nak masuk walker suka dia nak manjat2 sofa aku risau kang dia terjatuh je..nak harapkan Aiman jap je dia jaga pastu dia biarkan je adik dia main sorang2....lepas aku suap nestum dia cam ok ckit...pastu nangis lagi bila tak nampak kelibat aku.......letihhh okehhh...mungkin dia tak sedap badan sebab ade simptom2 batuk & seseme...sebabnya lepas dia minum susu dia batuk dan muntah......walllllaaaaa.weii.....nak pitam ibu ko ni.....arini en faizal ko off day 3 hari...leganyaaaaaaaaaaaaaa........ade bibik no 2 selepas aku......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...