Nuffnang

Friday 4 April 2014

PRODUK SHAKLEE TERBAIK

Hai..

Untuk pengetahuan, skang aku agen dan ahli sah PRODUK SHAKLEE ID : 1129132

Aku sgt berminat jual produk ni adalah kerana aku salah seorang pengguna produk ini sejak hampir setahun yg lalu.

Sgt2 berpuashati dengan kesannya. INSYAALLAH.

Start makan masa pregnant kan Arissa bln 3 thn lepas. Aku amalkan ESP, VITALEA, B COMPLEX, VIT C dan tambahan supplement lain. Ubat2 klinik mmg xmkn langsung.

Alhamdulillah HB aku memuaskan iaitu 13. Bebas kencing manis.

SET BERPANTANG aku amik ESP, VITALEA, B COMPLEX, ALFALFA & LECHITIN. Syukur susu badan tuk Arissa melimpah ruah.

Bila dah tau kebaikan produk Shaklee ni terbukak hati tuk jual kepada semua untuk kesihatan bersama.

BERMINAT DAN KETERANGAN LANJUT :

SUSIE
WHATSAPP : 0197929264

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...