Nuffnang

Monday 14 April 2014

PRODUK SHAKLEE : OSTEMATRIX

Masa dalam pantang Arissa aritu ( dlm bulan 2 camtu ) aku kena sakit gigi dan gusi yang teruk sampai bengkak sebelah muka selama seminggu. Sakitnya hanya tuhan yang tau... :(

Masa berpantang memang amik set berpantang Shaklee tapi aku xamik Ostematrix. Atas cadangan kawan2 aku amk Oste pas kena sakit gusi dan gigi tu. Alhamdulillah sampai skang dah xsakit lagi.

Aku kurang kalsium!! ye betul sebab lepas bersalin dah tentu2 kalsium dalam badan berkurang sebab share dengan baby kan?..

Sampai skang aku masih amalkan Oste ni..





#pic from google#

Antara faedah-faedah yang boleh didapati daripada pengambilan Pil Kalsium Ostematrix Shaklee adalah :
1) Membina tulang dan gigi yang kuat.

2) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.

3) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.

4) Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut (PMS) seperti perut kembung (Bloating), kekejangan (Cramps), retensi air (water retention), mudah meradang (irritability) dan kemurungan (moodiness).

5) Membantu proses penyimpanan dan pelepasan sesetengah hormon.

6) Membantu perkembangan tubuh badan normal.

7) Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggan kronik

Banyak kebaikan jika kita dah mencubanya..

Berminat leh whatsapp SUSIE :  0197929264



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...