Nuffnang

Friday 25 April 2014

Smart Reader Sport Day

Arini penat sgt sebab hantar Ilman & Aiman join Sport Day Smart Reader Kids kat Starhills Resort & Country Club.

Gerak dt umah kul 7.30am dan gerak sama2 dgn beberapa parents lain yg sama jenis ngan aku xtau jalan hahaha

Sampai kul 845am camtu..rasa jauh sebab jem pg..paham2 jela..

Aktiviti banyak tp aku join rebut kerusi antara parents. Ofcos aku kalah kikiki..pastu tresure hunt antara group join parents lain..dpt no 3. Okla.

Dia punya penat blk trus tdo tak menyedo.cm kne tembak masing2. Bhahaha..

Ok pas habis aktiviti semua bdk2 trus g mandi kolam...cuaca panas sgt aku cam nak pitam dah..duk bawah payung budget ayu padahal kepala dah berpinar.

Aiman & ilman paham2 jela kalau dah dpt mandi kolam selagi xkecut mmg xnak naik. Stress aku!!

Gerak balik 1230pm. Penat sgt drive pn mata dah layu2..

Ok sebab update pakai phone semua gambar longgok kat bawah ek.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...