Nuffnang

Friday 4 April 2014

PRODUK SHAKLEE : ESP

ESP ni aku sangat suka (1000x ) hehehe sebab rasanya sangat sedap..rasa soya..aku start minum ESP ni sejak pregnant anak no 4 Arissa sampai skang ni.

Memula minum ngan milo, sunqist last2 minum plain gitu lagi sedap...buat suam2 seteguk je abis...ekekeke..

Aku minum sehari sekali je 1 sudu sebelum tdo kadang2 pg sebelum sarap tu.

ESP ni kalau minum kita akan rasa kenyang yang berpanjangan sebab dia protien sumber tenaga. Sangat bagus tuk yang sedang berdiet2 tu..thumbs up!!

Pas pregnant aku continue minum masa pantang. Memang superb!! Air susu badan melimpah ruah dan pekat. Baby akan cepat kenyang dan cepat montel..pastu kan kulit muka dan badan terasa lembut dan kurang jerawat!!

Bila minum ESP tu air susu akan kekuningan dan pekat...alaaaa cam air jagung tu...percayala!!

AKU MINUM ESP DAN MERASAI KEBAIKANNYA!!!

Nak tau lebih lanjut boleh trus

WHATSAPP SUSIE : 0197929264
ID : 1129132

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...