Nuffnang

Tuesday 8 April 2014

Arissa

Arissa dah nak masuk 4 bln 19hb ni..cepatnya masa berlalu cepat betul arissa membesar tp xbesar mana pun halus je..ekekeke..3bln aritu baru 4kg..ermm...sebab lahir pn kecik 2.2kg je..Alhamdulillah sihat walaupun ada masalah muntah sikit but dlm proses recovered Insyaallah.

Arissa dah pandai ketawa dekah dah skang senyum jgn kata memanjang je..hehehe..peramah!!

Senang jaga dia xbanyak ragam. Kenyang je dia tdo atau main2 sendiri maklumla kan aku bizi ngan abg3 dia T____T

Arissa hantar taska sama tmpt ngan Aqil. Alhamdulillah setakat ni ok je. Pengasuh kata dia xbnyk ragam senang jaga. Lega!

Setiap hari akan rasa xsabar nak blk kje sebab nak jumpa Arissa. Rindu. Bila dia tgk muka aku je trus menyengih manjang...alahaiii hilang penat lelah aku kje. .:)

Siang skang susah nak tdo dah buat akal gaknya..ajak main2 bual2..tp mlm pas maghrib trus tido sampai pg..kadang susu pn lajak2..hahaha sebab dia xbgn..aku apa lg...krohhh krahhh krohhh...

Updet sambil baring..Arissa sebelah aku nobdr td dah tdo..aku jap g menyusul!nunite



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...