Nuffnang

Wednesday 27 February 2013

Flu

salam

Aku tak bape nak sihat ni..selsema ngan sakit gigi. Selseme baru nak start dari pagi sampai la ni asik syrooot syrettt....berdengung dah telinga ni. Sejak2 ni kerap betul kene selsema antibodi lemah kot ke mmg aku ni jenis tak tahan aircond. Kat opis aku ni lobang aircond bebetul atas kepala aku ni ha..dah tutup rapat pun still gigil lagi...>_<

Pic ni edit pakai camera360 android..best betul nampak lebih jelita dari biasa...muahahahahha..sila muntah hijo..


Sakit gigi plak sejak 2 3 hari yang lepas. Aku tak pernah kene sakit gigi selama hidup ni aku rasa ni la pestaim kene. Sakit yang leh handle lagi la lom tahap ko guling2..tapi tak selesa dan berdenyut2 sampai pening2 kepala. Aku nak je jumpa dentist tp seram..-_-

Kepala dah mula melayang2 sebab pening ke aku penat ulang alik toilet hembus hingus..ngantuk pun ye ni..
Badan pun letih2mayba nak datang bulan esok..eh dah tau ok sebab memang tepat aku kan merancang so leh tau la bila dia nak kluar. senang kan??

Makan pun tadi aku sekali harung bekfes ngan lunch sekali. Makan nasik goreng ngan paru ngan ayam. Hamboii kemain selera ko ek..hihihi..Sejak menjak ni aku malas nak kluar makan lunch lebih suka duduk kat opis je pastu balik rumah menggelupur kelaparan..bagus betul. T_______T

Malam tadi mak call bgtau jiran meninggal. Aku ni tengah suap budak2 makan terus je sakit kepala sebab maybe terperanjat. Memang jiran aku tu ada leukimia tp dia meninggal kat umah. Kiranya cam mendadak la jugak. Bila dah ajal tak lambat dan tak cepat walau sesaat. Al fatihah buat arwah.

ni lauk malam tadi aku masak..balik ni tinggal panaskan je asam pedas ayam tu..


Balik ni aku dah tak yah pening2 nak masak sebab semalam masak asam pedas ayam ada lagi tinggal masak nasik ngan panaskan lauk je pastu En Faizal  suh goreng telur dadar je. Baik boss!!

Ok tu je nak cerita babai.











2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...