Nuffnang

Thursday 28 February 2013

Permata Hati ku..

salam


Muhammmad Aiman Fikry 
D. O. B : 12 Mei 2006
Berat lahir : 3.48kg
(7 Tahun)



Muhammmad Ilman Irsyad
D. O. B : 24 Ogos 2008
Berat lahir : 3.45kg
(5 Tahun)



 Muhammmad Aqil Mukhreez
D. O. B : 14 Januari 2011
Berat lahir : 3.15kg
(2 Tahun)


Inilah permata hatiku harta dunia akhirat.
Sangat bertuah dapat membesarkan dan mendidik anak-anak walaupun aku bukanla surirumah sepenuh masa.
Sakit pening mereka adalah sakit pening aku juga. Pelbagai cabaran dan rintangan dah aku lalui. 
Semoga anak-anak ibu membesar dengan sihat dan menjadi anak-anak yang soleh dan berguna hidup didunia dan akhirat. 
Sesungguhnya kasih sayang ibu tidak boleh dijual beli. 
Segala yang ibu lakukan adalah untuk anak-anak ibu.
Semoga anak-anak ibu menjadi anak yang patuh dan menghormati orang tua.

  Bulan ni aku last makan pil perancang. Memang merancang nak pegnen lagi tahun ni. Insyaallah. Berusaha untuk baby girl pulak. :P
Harap-harap doaku selama ini dimakbulkan Allah hendaknya. Amin.
Kita hanya merancang Allah yang menentukan segalanya yang penting kita berusaha disamping berdoa. 
Aku ada gak research pasal nak dapatkan baby girl ni. Buat research cam nak amik peksa SPM gamaknya...hahahah....usaha tu penting dah usaha baru tawakal kepada Allah.

Ok doakan yang terbaik untuk aku ye!!.
bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...