Nuffnang

Tuesday 19 February 2013

rindu!!

Salam

Rasa bersawang blog ni kan?sunyi je tak dengar aku membebel..seriusly aku sangat2 rindu nak menulis semula. -_-

Masa yang mengekang aku nak updet blog. Rasa bersalah kat blog ni cam membuak2. Kesian kat kawan2 maya aku mesti jemu tgk blog yang tak berupdet & ntah2 dah kluarkan aku dari list blog korang.  T____T

Aku harap masih ada org nak baca blog aku ni. Insyaallah aku akan cuba untuk kerap updet blog lepas ni...fuh..fuh..fuh..

Minggu ni aku dah start ganti puasa. Doakan aku tabah ye nak abiskan 7 hari tu..hehehhe..maklumla dugaan banyak tau!!

Seperti biasa rutin harian aku padat dengan kerja dan anak3. Syukur aku boleh laksanakan tanggungjawab dengan baik. Walaupun xsempurna mana tp aku puas.

Aiman dah darjah 1 Ilman masuk Smart Reader. Kena pantau lebih sikit. Aiman everyday ada homework tp dia pukul 8pm je dah sadaqallah. tdo. Klu aku kejut pun mmg tak jadik apa lagi aku hangin ada so aku kejut dia pukul 5am buat homework..hahhaha..no choice!! buat tetap buat ok!!

Ilman ni plak aku tak tau lagi perkembangan dia kat school caner. Maybe baru nak sesuaikan diri. Bila aku tgk dia cam ok ntah nnt aku nak tanya teacher dia camner dia kat school. ok ke ko!! Ilman ni ada sikit gembeng..suruh mengaji nangis nasibla suruh school ok dia suka sebab leh tgk tv. ok fine!!

Aqil cam biasa aktif sangat. Mulut dah keletah. Banyak cakap sekarang nak tuti (roti), kokokan (cococrunch), tutu (susu), yak,air etc. Budak ni manja bukan main ko tau..hishhh nak masuk dlm kain sampai xleh berenggang langsung ngan aku..kuat mengamuk klu nak sesuatu tak dapat...aku mmg xdela nak pujuk2..pandaila pujuk diri sendiri..hahaha..

Dia kat sebelah aku ni dah menguap yeayyy...10min lg ni mesti selamat...hahahha..

okla tu je nak cerita...nnt sambung lg..bye

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...