Nuffnang

Friday 31 October 2014

Trip Smart Reader Kids 2014

Cerita arini, Ilman & Aiman join trip SRK ke pusat ternakan Kupang di Sg. Melayu. (kalau tak silap). Bukan main excited diorang semua nak pergi. Aiman last minute baru decided nak pergi. Ok dia memang nak sangat!

Hantar diorang di center SRK seperti biasa. Aku percaya semua guru2 akan utamakan keselamatan pelajar2 semua so aku mmg tak risau langsung. Aku harap diorang enjoy je.

Selepas trip semua gambar share di group WhatsApp. Aku plak yang excited tgk. Eh aku mmg semuanya excited...kahkahkah.. Sejuk tengok semua anak2 gembira dengan pengalaman baru yang diorang dapat. Mungkin tak sepenuhnya tahu sekurang2nya dapat beri diorang pengalaman yang berbeza. (ibu pn tak pernah tengok orang ternak kupang tau! ntah2 kalau aku ikut aku plak yg lelebih jakunnya..ofkosla!!)

Aku tak tau sangat nak cerita jadi kita lay an gambar je la..:)
















Banyak lagi gambar sebenarnya tapi tak larat nak masukkan semua.

Bila nak tau je aku tanya la Ilman dah cukup, dia akan explain dah A to Z siap dengan lakonan skali. Aku seperti di tempat kejadian..hahahaha. Aiman??sepatah aku tanya sepatah dia jawab..beza betul ek?? hehehe.. Ilman tu cam aku lettew.. peramah (tangan di bahu mata ke atas)

Semoga SRK akan sentiasa menganjurkan aktiviti2 seperti ini di masa2 akan datang..Kami  sebagai ibubapa sentiasa menyokong demi kebaikan anak2. 

*tahun depan nak masukkan Aqil. Insyaallah semoga ada rezeki untuknya. Amin. 

Love Susie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...