Nuffnang

Thursday 30 October 2014

Hari Raya Aidiladha 2014

Baru nak buat entry..ermmm sampai dah lupa nak cerita apa..hahahaha.. letak gambar je la ek..tak ada cerita apa sangat biasala gambar je yang berlambak..

Tahun ni raya kat Umah Lokheng. En Faizal keje masa tu so dia tak beraya aku je ngan anak2 yang beraya..tak pergi mana pun duduk je memerap kat Umah Mak...kahkahkah

Tahun ni raya haji aku buat Aqiqah untuk Arissa dan Qurban di Kemboja. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Cerita pasal Aqiqah ni dah buat entry dah aritu.. ;)

Menu Mak yang wajib bila raya cam biasala sambal goreng jawa, lodeh, ayam masak kicap, ketupat & lepat. Tak de gambar lupa nak amik.


Sebelum ikut atuk solat raya ambik gambar dulu. Pagi2 dah kejutkan diorang mandi dan sarapan. Excited kemain ingat nak pergi beraya kutip duit raya. hahahaha. Bagitau solat pastu balik umah trus jangan beraya!! naya je kang aku kalau diorang masuk rumah org nak beraya..kahkahkah...


sepupu : Aiman, Ilman, Aqil & Adam

Memasing excited nak solat hari raya ikut atuk..aku risau kang duduk sebelah imam je kang!



Adalah satu cabaran bila suruh bergambar beramai - ramai camni. Ribut aku rasa..macam2 karenah..bila sorang ok yang lain melompat la, buat muka la, cocok mata la..hishhh..






Sempat gak beli kan Arissa baju raya. Cupcakes lagi..suwet betul corak dia kan??..kalau ada untuk orang dewasa aku pakai..hahahaha rasanya mmg ada tp tak jumpa je.. Tak pe Arissa raya tahun depan ek..hehehe

Arissa ni kalau bergambar suka mulut terlopong pastu buat muka macam terperanjat..hahahaha.. mata tu bulat betul!! grrgrr





Tengokla gambar semuanya kelam-kabut..adoii..betul2 menduga tau..lagi2 la Aqil :p


Tau tak kenapa semua tengok atas tu fokus je??
hahahaha kelakar teringat gambar ni..susah sangat semua nak tgk kamera..terjerit2 aku nak ambik gambar..last2 abah kata dia ada idea..abah nyalakan lighter betul2 atas kepala aku..dah semua automatik tgk atas tu tak berkelip mata...
sudahnya kang rambut aku yang terbako kang!!


Gambar ni masa nak balik Gelang Patah. Tak puas cuti dah nak kena balik. uwaaaa..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
2014

Love Susie


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...