Nuffnang

Wednesday 1 August 2012

Words

Salam

Biasala bila perut kenyang hati senang mata macam nak tertutup je. Aku buka biasa-biasa je arini. Masak 1 lauk pastu tadi dapat bubur lambuk free. Alhamdulillah.

Aku dah tergolek depan tv ni layan mata ngantuk. Aiman aku suruh baca buku 5 min je paling lama. Aku nak jerit pun dah tak daya. Tak apa bagi lemak dia naik dulu baru basuh. Kesian dia puasa letih tu. Ilman memang tak ada lain la katun doplohpat jam. Jelak aku tengok aku punya ambik pakej astro tu kemain banyak siaran boleh dikira dengan jari bape banyak aku tengok. Abistu asik la katun memanjang. Bila kat opis kengkawan cerita pasal hiburan ke hape ke hampeh aku tak tau macamla aku ni duduk dalam gua batu. Sedeh.

Aqil plak sekarang ni makin banyak karenah dia. Kalau dia nak sesuatu tu tak dapat memang bergulung la dia atas lantai kalis pujuk punya. Kadang aku tak kose aku biar je. Kang dah ok dia carik aku gak.

Words yang dia dah boleh sebut banyak gak " nak, ayah, kuting (kucing), air, atuk,nenek,nacik (nasik), dah"..yang lain tu tak ingat tapi yang selalu dia sebut tu la. Kalau nak buat ayat penyata tu belum lagila.hahhaah

Aku updet ni sambil baring tak boleh handle ok mata aku ni tau-tau dah pejam je. -_-

Bulan puasa memang selalu tidur awal sebab keletihan. Bangun pagi nak sahur lagi. Pada aku sahur wajib sebab Aiman puasa mesti nak kene makan nasik. Aku pun sama. Aku tak adala style sahur just minum air masak je secawan. Huh mau berpintal perut aku esok paginya. >_<

GOOD NIGHT

Piece ^_^v

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...