Nuffnang

Friday 3 August 2012

Aqil lagi

Salam

Adehh penatnya rehat tadi jalan-jalan kat Metrojaya survey baju budak. Aku kan cerewet so aku tak ada yang berkenan. Erm.

Masuk UO jap tengok-tengok ada pulak baju untuk aqil nak pakai kat taska. Budak kecik tu baju kena banyak sebab asik comot je walaupun berperwatakan pembersih..muhahahha. Kejap kang dia tumpahkan air jap lagi muntah pulak. Pening pengasuh taska dia. Redha je la.

Aqil ni dia punya ligat lain macam sikit dari abang-abang dia. Fuhh. Kalau mengaruk dia landing siap2 kat lantai hempas badan dia. Sakit tengok muka aku. Eh!! Ikut pangai sape pun aku tak tau. Aku tak kot aku kan pompuan kalau mengaruk sopan sikit kot. Bhahha. Mak aku kata aku baik masa kecik-kecik dulu dahla kurus gelap plak tu. Nasib dah tua ni cerah sikit. Ngahahha.

Satu lagi perangai aqil ni dia penggeli. Kalu dia terpijak nasik ke apa ke yang lembik terkulai terus kaki dia siap jerit-jerit kat telinga aku "eikkkkkkkkkk!!!!!!!". Ni aku mengaku dia ikut aku. Ermmm. En Faizal tak ada maknya nak geli-geli ni aritu dia lek je pegang cicak masa aku nak berbuka apalagi menjerit halilintar la aku. Geram giler. En Faizal geli dengan labah-labah. Kang aku beli spider yang getah tu kang usikla aku lagi.

Kalau kat rumah pantang aqil nampak kain buruk aku habis dia kibas segala apa yang kat depan dia kang dia round satu umah lap semua kusi bangku meja segala. Aku pernah kena libas dengan sapu tangan kat muka lek je muka dia berlalu  dengan muka tak bersalah. Sakit plak tu. Ingat muka ibu ko ni ada habuk ke??

Geram kadang aku tengok budak kecik ni tau tapi nak tidur aku comolot dulu sayang banget. Dia suka orang gomol dia.

Piece ^_^v

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...