Nuffnang

Friday 29 August 2014

Sakit Mata

2 minggu lepas kami anak - beranak kena sakit mata. Puncanya Aqil la xtau dia sakit mata aku ingatkan panas dalam sebab mata merah dan bertaik je.. biasa kalau nak demam memang camtu. 
Kasik ubat demam pn masih lagi dedo badan dia.  Mak cakap mcm sakit mata je rupanya betul.  Mata Aqil makin bengkak dan merah.  adehhh.. jgn menjangkit sudah.. ermmm

Aku bkn apa nnt anak2 dah kena sape plak nak jaga sebab bukan boleh pegi taska kalau sakit mata.  Tup2 aku pn kena gak.. alahaii..  masa tu yg dah berjangkit aku, Arissa dan Ilman. 

Marilah ke klinik secara berjemaah.. hahaha rupanya kemain ramai yv sakit mata rupanya.. aku je 4 beranak lom orang lain lagi.. hihihi.. sampaikan ubat titis mata tu 'out of stock'. diorang suruh share plak ubat tu.. ermmm

Aku dapat mc 3 hari so bolehla jaga anak2 skali sebab kena serentak.  Nasib baik la kan kalau tak camnerla..

En Faizal kata janganla dia kena gak.. hambekk ko skali kena dia paling teruk sampai xleh bukak mata bengkak sangat.. hihi kesian.. Aiman paling last kena.. ok cukup semua 6 beranak kena sakit mata. 

Alhamdulillah dah ok dah semua.  Skang memang musimla.. so jgnla terkejut kikikiki.. kat opis je skang dah 3@4 orang yang dah berjangkit.

"Sesungguhnya sakit itu menghapuskan dosa-dosa kecil"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...