Nuffnang

Wednesday 27 August 2014

Birthday Ilman 6 tahun

Ahad lepas 24/08/2014 Birthday Ilman yang ke 6 tahun. Kemain excited dia nak suh beli kek nak sambut dengan kawan-kawan Smart Reader Kids. Ok Ahad tu aku ngan En Faizal keje so tak sempat nak beli kek bagai pospone hari Isnin. 

Ilman dari pagi dah merengek2 suruh beli kek. Aku kata subuh2 ni kedai kek tak bukak lagi. Meleleh air mata tak paham jugak. Ok fine suruh En Faizal tunggu depan kedai kek aritu.hahaha. Diorang rehat pukul 10 pagi so kena sampai sebelum tu la tapi biasala lambat jugak..kikiki

Ok sebab persediaan tak buat so kita beli kek dengan air kotak jela. Tahun lepas buat goodies la jugak tahun ni tak sempat ntah apa yang sibuk sangat aku pun tak tau...ermmm

Yela hati Ibu mana yang tak gembira bila tengok anak gembira walaupun hanya tiup kek dengan kawan-kawan nikmatnya sangat bernilai. 










muka Ilman yg over excited..hahaha



Gambar ni semua teacher Ilman yang wasap. Zaman canggih semua hujung jari je..ekekekeke Tengok betapa seronoknya diorang kan?? Wajah-wajah gembira Ilman dan kawan-kawan yang sangat berharga.



MUHAMMAD ILMAN IRSYAD

" Ibu, Ayah, Abang Aiman, Aqil & Arissa ucapkan selamat ulangtahun yang ke 6 tahun semoga Ilman menjadi anak, abang dan adik yang bertanggungjawab pada keluarga. Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan berjaya hidup dunia dan akhirat. Sayangnya ibu pada Ilman Allah saja yang tau."



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...