Nuffnang

Wednesday, 16 July 2014

Updet Cik Arissa

 Salam Ramadhan 18.

Cik Arissa 19/07/2014 dah 7 bulan. Banyak ragam dah dia. Manja betul tau! Gigi tak tumbuh lagi hahaha lambatnya sebab dulu abg3 dah tumbuh dah masa 5 bulan.

Belum merangkak baru pusing2 je..golek2..tergolek nangis ok biarkan je hahaha.. Ilman rajin melayan dia kekek2 ketawa..good Ilman senang ibu nak buat keje nanti..


Alhamdulillah berat dia dah 6kg minggu lepas timbang..Arissa dah semakin ok dah tak muntah bila minum susu dan makin kuat susu dan makan bubur.

Bubur Arissa aku buat stok seminggu sebab senang nak bawak pergi taska. Okla sikit2 nak ajar dia makan dan nak serasikan perut dia. So far ok dan yak2 dia pun ok. :)

Sekarang ni aku akan bergaduh dengan dia bila nak pakaikan pampers..homaigadd....terpusing2 360┬║ ok..pakai sebelah kang sebelah terbukak..tsskk...last2 aku jerit Arissaa!!!!!..dia pandang ok cecepat pakaikan pampers...hahaha



maklumla anak pompuan sorang jadik model tudung aku je la jawabnya...hahaha.

Raya ni adalah raya 1st bagi Arissa.. aku sangat teruja ok! Tpppppp En Faizal tak cuti pulak..uwaaa..akula pandai2 nak bergerak sendiri nanti..haha...ntah2 last2 duduk rumah je T____T

Arggghhh rindu plak kat dak cik ni!!


Orang cakap Arissa ni potostat aku..hahaha ye kot.Anak aku mestila muka aku kot takkan muka orang lain plak...kahkahkah...

P/s : Petang ni nak buka apa la ..hari2 camni nak buka apa..nak buka apa..last2 bungkus kedai je..smpat pulak aku nak masak kan??? k baii

2 comments:

  1. Aish! suka beno ah ko eh ada anak pompuannnn.... jelesnyee aku :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lg sorang la beb..insyaallah dapat pompuan..hahaha :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...