Nuffnang

Tuesday 7 May 2013

saya melaporkan...

salam

Lamanya tak updet blog kan? Maafkanla aku sebab sekarang mood malas sedang melanda. :(
Aku sekarang ni tengah mengantuk tahap kritikal ni, ntah la sejak2 ni kalau pukul 10.30am je aku akan rasa mengantuk yang amat sangat. hoiiii...plisss la mata. Rasa cam di awang-awangan je berdenyut2 pale aku tahan ngantuk ni...

comelnya lahai!!! ngantuk terus segar bugar mata aku tgk gambar ni..

Ok marila kita berbual2 ek..ermmm sejak dua tiga hari ni cam takut nak bukak FB yela sebelum pilihanraya sampai la keluar keputusan bahangnya masih terasa lagi. Memasing mengeluarkan hujah memasing pertahankan pahaman politik memasing. Ok pada aku tak salah kalau ko sokong parti ni aku sokong parti ni tapi plisss la jangan berbalah dan bergaduh sesama sendiri yang lagi sedih ialah sesama bangsa melayu ok!!.
Bila kita sesama melayu dah camni memang bangsa lain tepuk tangan ketawa dekah2 sebab matlamat diorang dah tercapai nak memecah belahkan bangsa Melayu. Ingat tu!!!

Aku dah mengundi untuk kali 2 alhamdulillah dah menjalankan tanggungjawab sebagai warganegara. En Faizal ko jangan ikut dah tua2 tak daftar mengundi lagi. Dah berbuih aku membebel tak dilayannya. Sokati ko la.

Ok minggu ni Aiman periksa pertengahan tahun sekolah agama start arini. Bila aku pesan buat betul2 dia kata tulisan dia tak lawa dia tak paham susah..banyak sangat alasan. Ok tengok jela result camner nanti. Malas nak bebel banyak2 sebab dulu aku pun darjah satu tak sekolah agama lagi lagila tulis jawi langsung tak tau. hahahhah.

Aku tengah berdebar ni menunggu satu berita gembira. Tapi tak tau lagi kesahihannya tapi aku rasa memang ye. Insyaallah doakan yang baik2 untuk aku ye. Nanti dah buat ujian aku bagitau kat blog. Dup dap dup dap..

Bye.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...