Nuffnang

Friday 14 December 2012

teringin baby lagi...

salam

Tadi aku belek-belek video Aqil masa kecik..comel sangat..geram aku teringin lak nak ada anak kecik lagi. Bulan Januari tahun 2013 Aqil dah masuk 2 tahun...boleh la ek...nnt adik dia lahir dah umur 3 tahun.. ^_^

Entahla aku sejak dua menjak ni memang teringin nak pegnen lagi..ermmm tapi kemahuan tak seiring dengan kemampuan. hahahahah...
T___________T

Budak kenit ni dah nak 2 tahun dah...lasaknya kemain lagi..aku dilenyek2nya sesuka hati..adoiii...Sudah semakin bijak dan banyak cakap walaupun cakap ada yang aku tak paham ujung butir..hahahaha..

Insyaallah ada rezeki nanti tahun depan nak pegnen...lalalalla...aku nak rehat umur aku 35 tahun..skang ni umur 30 tahun tahun depan dah 31 tahun gila sekejap je masa berlalu...fuhhh

Aku suka anak ramai nanti dah tua aku ramai yang nak temankan aku pergi jenjalan..hahahah...Insyaallah kalau dapat girl lepas ni lagi la aku hooreayyy...Doakan aku ek dapat girl...tingin nak beli reben2 sepit2 rambut yang cute2 tu.. Baju gaun yang kaler pink2 tu memang mengiurkan aku...

Ok bye..aku dah start merapu ni...tengok video lama2 leh release stress aku...suka sangat dengan baby!!!




1 comment:

  1. ko sangatttttttttlah baby kan susieeee..meh jaga anak aku nih. tambah lagi anak lelaki. patah riuk aku dibuatnya dengan derang nih. heeee...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...