Nuffnang

Friday 7 December 2012

produk-produk kesihatan dan kecantikan

salam,

Seperti yang aku pernah iklan kan kat blog aku ada buat bisness online secara kecil-kecilan. Lebih kurang 2 bulan aku bergiat aktif jugak la. Aku memang minat berniaga cuma tak tau nak jual apa. Ramai gak kengkawan yang memang bergiat aktif dalam bisness online ni so kawan aku syorkan aku cuba. Seperti orang mengantuk disorongkan bantal aku pun cuba pada aku tak salah mencuba sebab rezeki Allah yang tentukan asalkan kita berusaha.

Aku jual : 

SD11 = RM180 SETIN


BEUTSKIN ESSENCE = RM240 SEKOTAK 60 BIJI


FELINNA INCHLOSS LOTION = 180  RM75 / RM80 (S/S)


FELINNA VIT C PLUS PURE COLLAGEN (30 BIJI) = RM85 / RM90 (S/S)


VIT C 500MG & 1000MG


JAMU SUSUK DARA


VIRGIN COCONUT OIL (VCO) CATALYST 60 BIJI = RM39.90 SEKOTAK 


COLLAGEN CATALYST (15 SACHET) = RM 59.90 SEKOTAK



Memula En Faizal macam ek ye ke boleh ke buat??? Tapi aku cuba yakinkan dia yang aku akam cuba sehabis baik. Insyaallah dia dah mula paham. Harap-harap dia tak halang niat aku yang mula berjinak-jinak dengan bisness online ni. 

Aku berharap selepas ini aku akan dapat berusaha lagi untuk menjadi yang terbaik. Insyaallah. Sekadar suka-suka dapat gak aku duit kocek sikit-sikit. Kerja opis masih diutamakan. ^_^

Semalam baru dapat cek pertama dari SNE ( Beutskin Essence). Alhamdulillah walaupun tak banyak ianya memberi semangat kat aku untuk berusaha bersungguh-sungguh lagi. 

Sesiapa yang berminat nak beli produk yang aku jual boleh hubungi aku ye : 

SMS/WHATSUPP : 0197929264

Boleh add aku jugak kat FB : IMAN BEAUTIEY ALLURING 
Page aku :  BLOSSOM BEAUTIEY


HAPPY SHOPPING!!!
(^_^)V

 



 

1 comment:

  1. Wahhhh gila banyak produk ko jual ni. Ko mesti cantik gila skang ni kannnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...