Nuffnang

Monday 3 December 2012

Fenomena durian crepe!!!

salam

Fenomena durian crepe melanda sekarang..hahhhaha... kepada yang hantu durian macam aku ni...durian crepe memang sangat sedap dan nyummmyyy. Aku dan durian memang tidak boleh dipisahkan. Sebakul pun aku boleh bedal tau. Pelik aku dengan orang yang tak suka, tak boleh bau durian ni. Pada aku orang camni memang sangat2 rugi..hahahaha

*pic dari pakcik gugel*

Aku kenal durian crepe ni dari sorang kawan aku. Aku tak tau apa rasa dia tapi dia kata sedap giler. So aku cuba la. First time rasa tu masyaallah dia punya sedap sampai makan tak berbunyi langsung. Hantu durian kat rumah tu ialah aku dan Ilman. Aqil pun suka jugak tapi disebabkan dia masih kecik so dia adalah sangat rugi sebab dapat makan sikit je. hahahahah. En Faizal kata muak sebab ada creme dalam tu. sesuap je dia makan. Ok bagus gak dapat aku membedal dengan Ilman dengan rakusnya. 

Ilman pulak baru aku nak masuk mulut dia dia dah nganga dua kali. Tak abis2 cakap " ermmmm sedapnyaaa ibu!!!!". Aiman pulak memula jual mahal tapi dia makan pun tak banyak sangat. Ok ko leh geng ngan ayah ko ek...

Aiman start fobia makan durian tahun lepas bila dia tengah makan durian tetiba dia nampak keluar ulat dari pangsa dia tu. sekor je pun terus dia letak durian kat tangan dia sampai la ni dia tak nak makan sangat. Helloooo mak ko ni nampak ulat berekor2 pun bedal je sampai sekarang...bukan makan ulat dia pun...hahahahha..dasar!!!

Mana kengkawan aku yang teringin nak makan tu aku tolong la orderkan. Kawan2 opis je la. Rabu ni aku amik 18 pack dari kawan aku tu. Ntah muat ke tak esbok aku tu mana aku nak sumbat nak sumbat barang2 aku tu pun aku tak tau.kahkahkahkah..Tak pela sekali ni je nak tolong kawan2 pasni aku dah tak amik order lagi kot. malas pulak. Esbok aku tu tak hilang2 bau duriannya naik pening aku dibuatnya. T_______T

Doyan oh doyan!!!

1 comment:

  1. sdap2.. kbetulan kt tmpat sy belajar ada jual ritu.. dpt gak merasa.. heheh.. rupe dia comel

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...