Nuffnang

Monday 19 November 2012

Karenah betul la..

salam

Aku tengah dok layan aqil yg  dari tadi asik meragam je. Ntah apa yang tak kene gaknya asik nak melalak. Aku memang tak boleh dengar budak nangis kepala aku kusut seb la ada bapak dia nak layan.

Padahal dah makan dah susu dah mandi. Maybe penat seharian tak tdo kat taska. Sejak pindah taska ni malam je mengaruk pastu tido awal. Bagus tido awal tapi nak layan dia mengaruk tu letih aku dibuatnya. Semua serba tak kene.

La ni tengah layan dia tgk katun. Aku ngan En Faizal kembali ke zaman kanak-kanak hingusan melayan karenah Aqil ni. Malas nak dgr dia menjerit baik ko layankan je. Kang dengan ko2 skali meroyan. Leh gak aku updet blog.

Aku tengok  Aqil ni lagi keras dari abg2 dia. Kalau dia nak tu,tula jgn ko kasik lain memang dia baling terus kat dinding sampai berkecai. Keras kepala gak cam aku. ehhhh??? tapi dia ni senang diajar. Aku ajar sekali dua pastu dia dah boleh follow apa aku buat. Cth pas minum susu mesti letak atas meja tak mau sepah2. Ok dia dah pandai kadang2 abg2 dia amik kesempatan atas kerajinan dia tu. Sekali dua takpe banyak kali meh ibu tolong letakkan!!dah besar cakap sekali cukup.

Kalau nak mandi pun dah pandai amik towel sendiri. Good!! ok paling dia terer skali bila nak makan. Doplohpatjam makan saje. kadang sampai aku kene kontrol takut dia muntah. T___T

Mulut cam bertih jagung asik bercakap je kadang bunyik butir aku tak paham langsung. Pot pet pot pet...kang last2 bunyik "airrrrr!!!!" jelas giler. Baik2. penat cakap tekak kering. hahahhaha

Manja sangat. Camner nak ada adik ni. kang dia henyak perut aku senak dibuatnya..risau..takpe tu thn depan punya cerita ek..lalalala Aku kalau nak sakitkan hati dia ko pangku je Ilman terus lembik melepek kat badan aku tak kasik. Yang Si Ilman pulak mmg suka kalau aku nyakat Aqil lelaju je duduk pangku aku. Kaki dah panjang tak muat dah peha aku. Kalau duduk tu adoiii tongkeng tajam betul..

Bila la budak kecik ni nak tido jap lagi akh nak layan Merlin 5 plak. Aku tak missed dari season 1 lagi okeh. Sanggul lagi aku tunggu Merlin daru tunggu Adam & Hawa tu.

Ok tangan aku dah kebas. sambung nanti.bye

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...