Nuffnang

Tuesday 4 June 2013

Our Anniversary - 8 years...thumbs up!!


Pos at Fb : 

4/6/2013 adalah anniversary kami yang ke 8 tahun..pahit manis telah kami lalui sepanjang tempoh itu..semoga kami lebih tabah menghadapi apa jua selepas ini...bahagia membesarkan anak depan mata adalah nikmat terindah buat kami..semoga hubungan ini sentiasa mendapat rahmat & keberkatan dari Allah sampai bila-bila..

p/s: ingat x yang!!

Semalam En Faizal keje malam...aku tengok dia senyap je tak cakap apa2 balik pagi tadi...takpe aku tunggu...Aku nak pegi keje tadi aku tanya "eh tak ingat ke hari ni hari apa??..En Faizal "eleh ingatla...sapa lupa?? eleh cover2 la tu...huh

Ayang meh sini sikit nak bisik kat telinga " Yang Jusco tengah SALE ni tak nak bawak ayang pegi sana ke? soploh minit je dari umah kita"..miahahhahaha...Aku tunggu sampai dia off sanggup aku mintak cuti tau..kahkahkahkah..

Anyway sangat bahagia dengan En Faizal selama 8 thn berkongsi hidup dan memiliki cahayamata yang comel2...Alhamdulillah susah senang kami harungi bersama..takat bercekau tu perkara biasa...hahahahha

Tips : Terima pasangan kita tu seadanya sedangkan kita pun bukan sesempurna mana...Insyaallah...(^_^)v



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...